מתכון השבוע
דג בנוסח יווני
כניסה למתכון
 
פינת השף
דגים בנוסח עיראקי - "סלונה"
כניסה לפינה
 
מבצעים חמים לקראת החגים
כל הזמנה המתבצעת דרך האתר תזוכה
ב 5% הנחה בהצגת קוד
כניסה למבצעים
 
קטלוג מוצרים
לוקוס,דניס,ברבוניות,נסיכת הנילוס...
כניסה לקטלוג

שם

טלפון

דוא"ל

כתובת



אין זה סוד שדגים מכילים חומרים מזינים חשובים ביותר כולל פרוטאינים מועילים במיוחד.
הרגלי תזונה נכונים תורמים לטיפוח ושימור גוף בריא ולאיכות חיים גבוהה. מחקר אחר מחקר מוכיחים כי בריאות הלב
כניסה למאמרים
תזונת דגים בריאות

הרגלי תזונה נכונים תורמים לטיפוח ושימור גוף בריא ולאיכות חיים גבוהה. מחקר אחר מחקר מוכיחים כי בריאות הלב, שמירת משקל, מניעת מחלות, שלב ההיריון וההנקה אצל נשים ותפקודו הכללי של הגוף מושפעים כולם ממה שאנחנו אוכלים.

תזונה נכונה מורכבת משלל גורמים ומרכיבים ואין סוג אחד של מזון שיכול לסחוב לבדו את פעולתו התקינה של הגוף אבל תפריט המשלב בתוכו גם דגים היא דרך מופלאה לשפר את המצב בצורה משמעותית.

מרכיב הקסם שכולם מדברים עליו הוא אומגה 3. תזונת דגים עשירה בויטמינים ומינרלים רבים אבל החומצות השומניות הקרויות אומגה-3 בשמו הן ידועות הוא מרכיב הנמצא בשפע אך ורק בשומן דגים ויכולותיו המרפאות מצדיקות מעל לכל ספק הוספת דגים אל הדיאטה שלנו.

לקצירת הפרות המופלאים של תזונת דגים האגודה האמריקאית לרפואת הלב ממליצה על אכילת דגים שמנים עשירים באומגה 3 פעמיים בשבוע, מחקרים אחרים שנערכו בנושא ממליצים על דיאטה המורכבת מאכילת 3 מנות דג בשבוע בשילוב עם תפריט מאוזן לשמירה על בריאות מלאה. אומנם לא כול סוגי הדגים מכילים אומגה 3 באותה מידה ודגים כמו סרדינים, טונה וסלמון מכילים כמות גדולה בהרבה מהממוצע אבל גם אם אתם מעדיפים דג אחר עדיף להכניס אותו כמנה קבועה בתפריט מאשר לא לאכול דגים כלל.

אל תתעלמו ממנות דגים כשאתם מתכננים את התפריט השבועי שלכם, מעבר להיותן מקור נפלא לויטמינים ומינרלים מבוקשים, מנות דגים יכולות להיות מנות טעימות ביותר, עשירות במרקמים וטעמים עם מעט מאד קלוריות. בקיצור מנה מושלמת בכל המובנים.



במה יכולה לעזור אכילת דגים

  • אכילת דגים עוזרת ללב להתגונן מפני סכנות זיהומיות ופיתוח גידולים סרטניים.
  • תפריט המכיל דגים במידה נדרשת מסייע בשמירה על זרימת דם סדירה בכל הגוף.
  • מחקרים רפואיים רבים הוכיחו כי תזונת דגים משחקת תפקיד חשוב בהתפתחותו המתמדת של המוח.
  • דגים מעשירים את הגוף בשפע של מינרלים חיוניים כמו ברזל, אבץ, יוד וסלניום.
  • אכילת דגים היא מקור מצוין לויטמינים המסייעים למערכת העצבים, לחיזוק העצמות והשיניים ולמראה עור זוהר ורענן.
  • דגים הם מזון דל שומן ועשיר בפרוטאין החיוני לגדילה בריאה ולשימור הרקמות והשרירים בגוף.


  • לסיכום, תזונת דגים היא צעד בכיוון הנכון לטיפוח ושימור מצב בריאותי תקין המאפשר חיים מלאים, חיוניים ומאושרים.

    אם אתם חדשים בעולם הדגים צוות דידידג ישמח לתת לכם עצות והכוונות בנוגע לסוגי הדגים והטעמים השונים שלהם, במקום תוכלו למצוא מבחר דגים טריים ומוקפאים באיכות נהדרת, ואם אתם לא יודעים איך מבשלים דגים אל דאגה, באתר החברה תוכלו למצוא שלל מתכונים נוחים להכנה ותבשילי שף המתעדכנים אחת לשבועיים כדי שלא יהיה לכם רגע משעמם. אכילת דגים איכותיים כמו דגי דידידג היא השילוב המנצח בין איכות, בריאות וטעם, הרבה טעם.